close
My heart was broken 我的心碎了
It is been a long time that my heart was bleeding so hardly
早已遺忘這心如刀割、心在淌血的感受
It was so close,close enough to win the ticket這是第一次和你如此親膚地接近
The ticket to San Francisco
那將飛往美國舊金山的你

I couldn't help but lost sleep
我的心難過到無法入眠
It was hard for me to believe
失去你才讓我明白,
happiness went away easily
原來幸福快樂走得太快

Please don't go 請不要離開
Please give me a second chance
請再給我第二次機會
If the time could start over
如果能時光能倒轉
I would never let you gone after round 8
我發誓會誓死守住第八局,不讓你離開我

Please stay with me,my sweeties
我的愛人啊,請留在我身邊吧
I would never let you down
我發誓這次再也不讓你失望
I promise you 我答應你
I will love you much deeper我會更深愛你
treat you much better我會更加珍惜你

I just wanna win 我只想贏
I really wanna win我真的想贏
I wanna win so bad我想到快瘋掉
Would you give me another chance
你是否願意再給我一次機會證明
Lets pause before devil round 8
就讓那美好時光停留在第八局以前吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    蔡小招 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()