close


[Lyrics]

Oh Lord, I'm calling U
I need you .I want u to be with me
I don't know what's going on
The life is just so messing up
I don't know
If u can be with me, just do it resolve the problem I face right now
I worship u ~~ *3

我不知道是怎樣的情形 讓我會如此的迷失在漩渦中
請來聽我的呼喊
我 我需要你的幫助
就來聽~~~~
就來聽~~~
A~Wu~O~do~dadidalila
阿~~呼~~~歐~~~嘟~~搭拉滴拉


----------------------------------

從美國回台灣也邁入第二個月

卻還是好想念米國生活.....

臉都過敏 工作薪資也超低

哎.....主啊

把我從漩渦中拉出來吧....
請醫治我的痘痘吧..... 

arrow
arrow
    全站熱搜

    蔡小招 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()